Vakbarát verzió
2017. november 21.
 
 
default
Tájékoztatás fogyatékkal élő ügyfelek részére Nyomtatás
A Kinizsi Bank Zrt. minden szolgáltatása nyújtásának során fokozottan törekedik arra, hogy fogyatékos Ügyfelei minden tekintetben ugyanazon színvonalú, kifogástalan banki szolgáltatásokat és kiszolgálást kapjanak, mint fogyaték nélküli Ügyfeleink, azzal az előnnyel, hogy a lehetőségekhez képest figyelembe kívánjuk venni speciális élethelyzetüket, igényeiket.
 
Az alábbi kérdőívet a Kinizsi Bank Zrt. azzal a céllal alakította ki, hogy Bankunk tájékozódhasson a fogyatékkal élő Ügyfelei azon igényeiről, amelyekkel biztosítható az általunk kínált pénzügyi termékekhez, szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférés. Az Ügyfelek a kérdőívünk kitöltésével hozzásegítenek bennünket ahhoz, hogy szolgáltatásaink kialakításánál jobban megismerjük ezen speciális ügyfélkör igényeit, kérjük, hogy a kérdőív kitöltésével segítse munkánkat.
 
 
Amennyiben az Ön állapota ezt indokolja, vakvezető kutyával, kerekesszékben, saját kísérőjével, segítőjével együtt tartózkodhat a bankfiókban. Törekedni fogunk arra, hogy kizárólag az elengedhetetlen esetekben legyen szükséges személyesen is megjelennie, ha ez teher Önnek. Kérjük, amennyiben speciális igénye van (így különösen látássérült, hallássérült, mozgássérült stb.), emiatt ügyletkötéseihez több időre (pl. felolvasási idő), külön tárgyalóra, közreműködőre (kísérő, meghatalmazott, jelnyelvi tolmács, közjegyző stb.) van szüksége, azt előre jelezze nekünk, hogy Önnel egyeztetett időpontban, várakozása nélkül valamint kellő hosszúságú időtartamban tudjunk az ügyével foglalkozni. Ehhez gyakorlott, a speciális fogyatékos ügyféligényeket és eljárási rendet ismerő ügyintézőink állnak a rendelkezésére.
 
 
Kapcsolódó dokumentumok
 
 
back
Vissza a főoldalra Vissza Lap tetejére
 
   

Központ

Fiókok

ATM-eink

Kérjen visszahívást

Küldjön e-mailt