Home Banking

A bankszámlához kapcsolódó Home Banking szolgáltatás lehetőséget biztosít a pénzforgalmi folyamatok gyorsabb, naprakész lebonyolítására az Önök által meghatározott helyre telepített úgynevezett Electra ügyfélterminál segítségével.

Az Electra ügyfélterminálon keresztül valamennyi bankszámlájukat érintő pénzforgalom lebonyolítható oly módon, hogy Önök szabadon határozzák meg az egyes bankszámlák felett rendelkezők körét, valamint kijelölik a kizárólag lekérdezési jogosultsággal rendelkező felhasználókat. A rendszer támogatja a több ügyintéző által, akár több számítógépen egyidejűleg végzett munkát is, elősegítve pénzügyi szervezetének hatékony működtetését.

A rendszeren keresztül elektronikusan kezdeményezhetők forint- és devizaátutalások, átvezetések, betétlekötések, csoportos átutalások és beszedések, postai kifizetési utalvány feladások. Az ügyfélterminál lehetővé teszi továbbá, hogy a várt megbízásokról a szükséges információk már a banki fogadást követően lekérdezhetőek legyenek, ezzel is elősegítve a számláján lévő pénzmozgások naprakészségét.

Az ügyfélprogram lehetőséget nyújt az állandó partnerek sablonokban történő rögzítésére éppúgy, mint a számlamozgásokról számlakivonat nyomtatására.

A termékek részletes leírása, feltételei a Hirdetményben tekinthetők meg!


Kapcsolódó dokumentumok: